GSXF/GSF-forum nederland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
GSXF/GSF-forum nederland

voor alle GSXF/GSF rijders in nederland
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 1100 F(ighter) :twisted:

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jundie
Admin



Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 12-08-12

1100 F(ighter)  :twisted:  Empty
BerichtOnderwerp: 1100 F(ighter) :twisted:    1100 F(ighter)  :twisted:  Emptyza sep 08, 2012 12:32 am

Ik was aan het ergeren dat er weinig banden beschikbaar waren voor de 16 inch velgen. In de winter was dit erger want de banden die ik had waren niet geschikt op het moment dat er regen was icm lage temperatuur. Dus veel zitten denken over 17 inch velgen met evt andere vering en remmen. Zoals vaker is een complete voorvork het makkelijkste en onze 1100f kan zonder moeite een 180 band dragen op een 5.5 inch gsxr achtervelg. daarvoor heb je alleen nog een remklauwdrager van gsxr nodig die je aan moet passen zodat je originele remklauw gebruikt kan worden.

voorvork is ook easy. het enige wat moet gebeuren is een aanpassing aan de frame omdat de stuurstop op het frame voorkomen dat de stuur kan draaien. het leukste is dat de stuurstops die op het voorvork zitten van de gsxr tegen het frame aankomen zodat je meteen al stuurstops hebt die juiste stuuruitslag maken.

bobines gaan onder de tank op het stang die de frame stijver maakt.

motor is nog niet af, er komt een kuipje over het koplampen en dashboard, er komen luchthappers over de frame gedeelte voor om het wat netter te maken. eerlijkgezegd is dat jammer want ik vind de frame prachtig, vooral die plaatje met 3 gaten erin.

hoe het begon...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

toen kwam een barracuda met veeeel kleine probleempjes opgelost

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

toen was is die spiegels zat...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ja en toen was het afgelopen met de kuip en 16 inch

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

en nu rij ik voorlopig zo rond owja en zonder de db killer is de motor idd krachtiger. thank you dourkit Very Happy

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

er is nog hoop te doen, maar ik ben zeer blij dat ik het gedaan heb...al ga ik die hoge ruit missen van de winter....




Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.maxartstudio.nl
GSXF1127

GSXF1127


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 19-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Beek

1100 F(ighter)  :twisted:  Empty
BerichtOnderwerp: Ketting   1100 F(ighter)  :twisted:  Emptyma okt 08, 2012 9:16 pm

Is bij jou ook de afstand zo klein (mijns inziens té klein) tussen de ketting en de 180'er band?

welke GSXR voorvork heb jij gebruikt?

Ik kwam namelijk ook nog iemand tegen die een GSXR750 vorkje had toegepast, zonder problemen.

USD conversie & 17inch
Terug naar boven Ga naar beneden
 
1100 F(ighter) :twisted:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GSXF/GSF-forum nederland :: overige dingen-
Ga naar: