GSXF/GSF-forum nederland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
GSXF/GSF-forum nederland

voor alle GSXF/GSF rijders in nederland
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mogelijk gsxf fer in de toekomst

Ga naar beneden 
+3
Dourkilt
Richgsx
Bas82
7 plaatsers
AuteurBericht
Bas82




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-10-12
Leeftijd : 41
Woonplaats : Amsterdam

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyza okt 06, 2012 10:37 pm

Hey ik ben Bas uit Amsterdam

Zag op motor-forum.nl dat dit forum er is dus hier ben ik want ik ben geen lid van hun en dacht hier mss beter omdat t allen gsxf enzo is hier

Heb al een tijdje m'n motorrijbewijs maar nog geen motor want dan was er weer dit en dan weer dat enz enz

Maar nu wat geld achter de hand (mazzel) en eigenlijk vind ik de 650F best wel mooi.

Komtie:

Is deze te duur en kan ik beter particulier kopen voor minder geld of beter bij motorprort met garantie?

New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.

Geen link naar Motorport (cut) maar hij staat by motorport in Amsterdam voor e 4490

Beetje dikke uitlaat, jammer.

Zijn die 650F-en een beetje roestbestendig want ik heb geen stalling moet hele jaar buiten op de stoep.

Nou ziet er gezellig uit hier en tot schrijfs
Bas
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freebits.nl/view.php?filename=566650f.jpg
Bas82




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 06-10-12
Leeftijd : 41
Woonplaats : Amsterdam

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyza okt 06, 2012 10:38 pm

foto onderaan in knop www link
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freebits.nl/view.php?filename=566650f.jpg
Richgsx




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-10-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hardinxveld-Giessendam

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyza okt 06, 2012 11:41 pm

Ik rij op een ouwetje van 1995 en de mijne roest niet. Wat volgens mij het enigste onderdeel is dat roest gevoelig is is de balanscijfers in de uitlaat. Maar daar heeft de 650f geen last van denk ik, want die heeft een 4 in 1 systeem toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dourkilt
Admin
Dourkilt


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 56
Woonplaats : Beverwijk

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: gsxffer   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyza okt 06, 2012 11:44 pm

ten eerste welkom hier bas ik hoop dat je vindt wat je zoekt
ten 2de kan helaas niet voorkomen dat je nu nog geen links neer kan zetten dat kan pas over 7 dagen na aan melding dit ivb met het vele spam wat ik op 1 van mijn andere forums krijg
ten 3de weet ik de prijzen niet van een 650f rijd zelf al 5 jaar een 1100f wat mij erg goed bevalt
die nu uit elkaar ligt voor een ander kleurtje en wat onderhoud
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gsxf.actieforum.com
bb1250

bb1250


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 64
Woonplaats : geervliet

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyzo okt 07, 2012 1:17 am

mogelijk gsxf fer in de toekomst Welkom%2020

bas 82

succes met het zoeken voor een motor

Het grote GSX-F topic deel 9 daar ons gevonden
is leuk hoor maar hier kan je alles makelijk terug vinden

succes

Terug naar boven Ga naar beneden
Lampie

Lampie


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-10-12
Leeftijd : 61
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyzo okt 07, 2012 3:12 am

Welkom Bas

Ik heb zelf zo'n nieuwere F, en na 4 jaar bevalt ie nog steeds goed... tot het moment dat je over inruilen gaat praten.
Dan is ie ineens niets meer waart, en mankeert er altijd vanalles aan.
Bovendien zijn de mods zoals andere ruit, LED achterlicht en knippers niet waardeverhogend.
Aftermarket uitlaat is bij inruil alleen leuk als er AKRAPOVIC op staat....

Technisch is de 650F niet zo moeilijk, motorisch heb ik nog geen probleem gehad,
Ik merk nu wel dat ie een keer op de afstelbank mag (66000km) want de gasresponse is verre van soepel op dit moment.

Roest.....
Jammer dat doet een Suzuki .
Het scheelt inderdaad oj je 'm in een garagebox hebt staan of buiten , al dan niet onder een hoes.
Ik ben 2 winters doorgereden, en zag 'm steeds bruiner worden.
In April 2010 aangepakt, en sindsdien blijft het gelijk.
Een paar plekjes op het frame waar de verf vanafgesprongen is, heb ik bijgewerkt.

Prijs...
4450 voor een 2008 is gemiddeld.
Model 2008 heeft nog geen ABS, dat is iets dat ik mis (heb zelf ook een 2008)
De nieuwere modellen blijven aan de prijs, 2009/2010 met abs is ineens 5500 euro.

Garantie : alleen als je het zelf nodig vindt.
Mijn garntieclaim betrof een linker spiegel, spiegellaag begon te verweren.
(inmiddels heb ik de 3de spiegel eropzitten) en een roestende schakelpook.
Netzo als verzekeringen doet een (minder goede) dealer er alles aan om eronderuit te komen, en is het voor je eigen rekening.

2 zaken steken de kop op.
Spanningsregelaar, deze moet door een recall aktie vervangen zijn, vraag dit na, anders nog laten doen. kosten Suzuki.
Uitlaatspruitstuk scheurt
De las tussen de katalysator en eindpijpje, waar de demper opgeschoven wordt is te koud gelegd en scheurt los.
Hierdoor kan de hele demper loskomen.
Suzuki neemt nog geen verantwoordelijkheid voor dit euvel
Zichtbaar als je goed kijkt achter het chroome plaatje op de uitlaatkelm van de achterdemper.
Zwarte aanslag direct naast de las, of zichtbare scheur.

Verder vind ikzelf de lak kwaliteit van de velgen belabberd.
Voorvelg is vervangen onder coulance, achtervelg heb ik laten poedercoaten en is nu weer PERFECT !

Voor de rest is de GSX650F een fiets waar iedereen zo op wegrijd.
Beetje zwaar op de kilo's... maar dat heeft ook weer z'n voordelen op snelheid en bij zijwind.
2de voordeel is dat ie de techniek deelt met de bandit, en daar is zat voor te koop (zie EBAY)

In deze tijden zal er best te praten zijn over een uitlaat als je deze GSX koopt.
Ook Motoport wil zo snel mogelijk van de motoren af.
Zie Takkoni, voor 279,- , goed geluid (zonder db killer, stil met killer)




Terug naar boven Ga naar beneden
per750

per750


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-09-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wijchen

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyzo okt 07, 2012 4:06 am

Goed bezig Lampie !
Goed om te lezen dat iemand zijn tijd wil steken in de mogelijke motor aanschaf van iemand anders.
Daar is zo'n forum voor in mijn ogen.
Dit soort verhalen zou ik graag blijven lezen en ik roep dan ook iedereen op om vooral te blijven reageren
op vragen van een ander want dan heeft dit forum het recht op een lang levensbestaan !!

Gegroet mede GSX-F/GSF rijders......
Terug naar boven Ga naar beneden
bb1250

bb1250


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 64
Woonplaats : geervliet

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyzo okt 07, 2012 4:09 am

Lampie schreef:


In deze tijden zal er best te praten zijn over een uitlaat als je deze GSX koopt.
Ook Motoport wil zo snel mogelijk van de motoren af.
Zie Takkoni, voor 279,- , goed geluid (zonder db killer, stil met killer)





ja daar zat ik ook naar te kijken

dus het geeft een goed geluid

Terug naar boven Ga naar beneden
JHdR

JHdR


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-10-12
Leeftijd : 62
Woonplaats : Oudebildtzijl

mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Emptyzo okt 07, 2012 5:10 am

Very Happy welkom Bas Very Happy
en lampie, goede uitleg goed bezig cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: mogelijk gsxf fer in de toekomst   mogelijk gsxf fer in de toekomst Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mogelijk gsxf fer in de toekomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GSXF/GSF-forum nederland :: algemeen :: voorstellen-
Ga naar: