GSXF/GSF-forum nederland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
GSXF/GSF-forum nederland

voor alle GSXF/GSF rijders in nederland
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor

Ga naar beneden 
+5
Lampie
JHdR
patrick67
Dourkilt
Hans Weerwolf
9 plaatsers
AuteurBericht
Hans Weerwolf

Hans Weerwolf


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Eibergen

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptywo okt 10, 2012 6:59 am

Hallo mede-motorfreaks, ik wou even kwijt dat ik hier nu ook actief ben Laughing
Het zal nog wel even duren voordat ik weer op de motor rondknor, ben nl. op mijn snufferd gegaan en beide botten in onderarm gebroken (stom stom sukkel) pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Dourkilt
Admin
Dourkilt


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 56
Woonplaats : Beverwijk

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: weerwolf   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptywo okt 10, 2012 7:18 am

welkom hans

zou je de foto wat kleiner kunnen maken want de tekst valt helemaal weg

das balen hans hoop dat je fiets er niet zo erg aan toe is

verder heb je niks anders aan de val overgehouden dan je armen

en rustig aan het seizoen is toch afgelopen dus je kan rustig uit kijken naar het volgende seizoen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gsxf.actieforum.com
Hans Weerwolf

Hans Weerwolf


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Eibergen

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptywo okt 10, 2012 7:35 am

Hallo Dourkilt, de foto viel inderdaad een beetje fors uit, haha! Kon mijn eigen bericht niet meer lezen...

Wat de motor betreft, die heeft alleen een paar schrammetjes. Een vriend van mij had hem een paar dagen later opgehaald en even in Duitsland losgetrokken. Het is ook niet hard gegaan; eigenlijk een beetje beschamend. Had even de gedachten niet erbij en beging een fout die je nooit moet maken, naar de grond kijken, te weinig vaart en dan ga je... Een normaal mens steekt zijn onderdanen uit maar ik niet (blijkbaar). Mijn linkerbeen en arm hebben de klap opgevangen... Gevolg: Linkerarm ellepijp en spaakbeen gebroken en de middenbok + versnellingspook + uitlaat kwamen op mijn been terecht. Dat doen we dus nooit weer... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
patrick67

patrick67


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 20-09-12
Leeftijd : 56
Woonplaats : rotterdam

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptywo okt 10, 2012 8:40 am

Welkom Hans en beterschap. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
JHdR

JHdR


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-10-12
Leeftijd : 62
Woonplaats : Oudebildtzijl

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptywo okt 10, 2012 8:16 pm

Very Happy welkom Hans Very Happy en beterschap
Terug naar boven Ga naar beneden
Lampie

Lampie


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 03-10-12
Leeftijd : 61
Woonplaats : Alphen aan den Rijn

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptywo okt 10, 2012 9:27 pm

Welkom, en beterschap.
Gauw weer op 2 wielen Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Dourkilt
Admin
Dourkilt


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 11-08-12
Leeftijd : 56
Woonplaats : Beverwijk

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: weerwolf   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptydo okt 11, 2012 2:39 am

gelukkig dat je niet hard ging
en dan heb je nog mazzel dat je je niet hebt verbrandt aan de pijp want die is ook aan de temperatuur en dat hij aan 2 kanten nog zit die van mij zit alleen nog maar aan de rechterkant(is dan ook geen standaard pijp) Barracuda Duplex GSX 1100 F 4-1 Alu rond zit er nu onder als hij helemaal klaar is kommen de foto's ben er nu nog te druk mee bezig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gsxf.actieforum.com
per750

per750


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 27-09-12
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wijchen

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptydo okt 11, 2012 6:35 am

Wees welkom hier ! and get well soon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans Weerwolf

Hans Weerwolf


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Eibergen

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptydo okt 11, 2012 7:09 am

Dourkilt schreef:
gelukkig dat je niet hard ging
en dan heb je nog mazzel dat je je niet hebt verbrandt aan de pijp want die is ook aan de temperatuur en dat hij aan 2 kanten nog zit die van mij zit alleen nog maar aan de rechterkant(is dan ook geen standaard pijp) Barracuda Duplex GSX 1100 F 4-1 Alu rond zit er nu onder als hij helemaal klaar is kommen de foto's ben er nu nog te druk mee bezig

Nou Dourkilt, helaas was dat ook een vervelende bijkomstigheid... Maar het had gekker kunnen gaan. De wond zit nu bijna dicht, maar de spijkerbroek, motorbroek en laars hebben de meeste hitte "opgevangen". Wat de pijpjes betreft; ze zijn nog helemaal origineel, maar wel aan vervanging toe. Tweedehands zijn ze ook al aan de prijs; minimaal 300 euris. Dan gaat mijn spaarpotje toch eerst naar een nieuwe helm; vind ik wat veiliger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hans Weerwolf

Hans Weerwolf


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Eibergen

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptydo okt 11, 2012 7:11 am

Jongens, bedankt voor jullie medeleven! Volgend jaar stap ik weer op mijn suus. Volgens mijn chirurg (dit is lachen; ook een motorfanaat) moet dat kunnen. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
bb1250

bb1250


Aantal berichten : 147
Registratiedatum : 06-09-12
Leeftijd : 64
Woonplaats : geervliet

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptyvr okt 12, 2012 3:00 am

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Welkom%2031

hans

beterschap en houd het rubber onder

Terug naar boven Ga naar beneden
Richgsx




Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-10-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : Hardinxveld-Giessendam

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptyza okt 13, 2012 11:31 am

Welkom Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
Castlelane




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 02-09-12
Leeftijd : 65
Woonplaats : Hellevoetsluis

Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptyza okt 13, 2012 10:18 pm

Van harte welkom hier Hans en sterkte met je herstel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Emptydi okt 16, 2012 7:47 pm

Hans welkom op het forum enne beterschap.Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor 60641483

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor   Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hans Weerwolf stelt zick ook effe voor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cas stelt zich voor
» JHdR stelt zich voor.
» GSXF1127 stelt zich voor
» Lampie stelt zich ook hier voor
» aanstaande APK voor motoren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GSXF/GSF-forum nederland :: algemeen :: voorstellen-
Ga naar: